MEronG FareLL

ABduL HaDi……..SudaH PASti

In Uncategorized on 18 Mei 2011 at 3:28 AM

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang secara rasmi mengekalkan jawatannya bagi penggal ke lima pada pemilihan parti itu yang akan diadakan awal bulan depan.

yang paling sedih bile DATUK HUSAM MUSA tak layak bertanding sebab pencalonan tak cukup…sape yang nak bertanding perlu dapat sekurang-kurangnya 2 pencalonan….kompem lepas ni PAS bukit bintang jadi anak emas husam.(tak bnyk tweet kot)

tapi aku rase NASHARUDIN MAT ISA (timbalan presiden) macam susah je nak menang kali ni sebab kene rebut ngan 5 orang lagi untuk jawatan timbalan presiden.

Lima yang lain ialah Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak (nak jugak..kes ngan uum dah selesai ke blom???); Husam (kompem pancing undi ngan tweeter kan); Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Mohamad Sabu(ade lagi..udah2 la mad sabu oii); serta dua Naib Presiden iaitu Salahudin Ayub dan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.(tarik diri je…ade mase lagi)

aku rase nasharudin menang lagi tahun ni sebab die ni pemimpin mude yang ade mase depan,pemiikiran die pun liberal ckit….sepatutnya PAS dah perlu beralih angin…naikkan suara orang muda..kurangkan suara orang lama…zaman dah berubah,negara dah maju…parti tak boleh kat tampuk lama lagi..dengar orang muda yang hidup kat zaman skang ni…dulu lain,sekarang dah lain..

yang paling menarik..MY IDOL…  Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin bertanding untuk naib presiden…GOOD LUCK IR…..nizar pun menang gak sebab die ni berpendidikan sikit dari yang lain…huhuhuu

pepun tunngu dan lihat je keputusan nanti………

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: